Twerk Kučke: Epizoda 2


Kada sam se probudila odmah sam upalila svoj laptop i videla da je naš video na youtubu imao nekoliko miliona pregleda, bila sam presrećna jer se moj trud konačno isplatio... 

 Ali ono što me je radovalo i uzbuđivalo još više nego veliki broj pregleda, jeste to što smo počele da dobijamo poslovne ponude od menadžera klubova, splavova i kako su se stvari odvijale bilo je sigurno da ćemo uskoro unovčiti naš twerk.

 Doručkovala sam , istuširala se i zvala Kaću i Jelenu, dogovorile smo se da pozovemo onog našeg druga koji nam je napravio spot i da postavimo kontakt broj, jer su svi u komentarima pitali kako da nas kontaktiraju.

 Kupile smo novu karticu i taj broj smo postavile na youtub kanal..bilo je neverovatno, ali čim smo upalile telefon , on je krenuo da zvoni i ponude su pljuštale kao letnji pljusak...

 Prvi koji nas je pozvao , bio je menadžer nekog noćnog bazena, to je bilo nešto kao diskoteka , ali sa velikim bazenom gde je bilo moguće i noćno kupanje... hteo je da ugovori nastup sa nama.. ponudio nam je 500 eura da igramo jedno veče, pošto smo mi bile još uvek klinke i nismo znale ništa o poslu odmah smo prihvatile tu ponudu... a pošto je taj dan bio Petak, upravo smo te večeri i trebale da nastupimo... menadžer nam je rekao da će uveče poslati vozača po nas , a da se mi za to vreme odmorimo i pripremimo za nastup... bila sam van sebe od uzbuđenja... odmah smo krenule da biramo šta ćemo nositi...



Izbor je pao na teksas šorceve, koji su bili jao seksi i jako kratki, uvlačili su nam se u guzove i pičkice što je bilo opako i bile smo sigurne da će se svi oduševiti... na nogama smo obule crvene polu duboke patike starke u kojima smo obično i vežbale twerk, jer nam je u njima bilo najzgodnije..

 Nisam ni primetila kada je dan proleteo i došlo je vreme da krenemo.. vozač je došao po nas i za tren oka smo bile na noćnom bazenu... već je bilo poprilično dosta ljudi, neki su igrali, neki su sedeli u mračnim separeima , neki su se kupali u bazenu.... bilo je prelepo, ceo bazen je bio osvetljen neonkama, a sa zvučnika je gruvala jaka muzika.... na velikom video bimu stajale su naše slike , tu je pisalo da mi nastupamo večeras na bazenu...

 Menadžer nam je podelio kratke majice sa logom bazena i tražio da ih obučemo... rekao je da je kod njih običaj da igračice nose njihove majice... obukle smo ih , bile su veoma kratke i jedva da sam uspela da pokrijem sise... ponudio nam je piće i rekao da možemo da krenemo sa nastupom kada god želimo... bila sam jako uzbuđena nisam znala šta da očekujem.. ovo je bilo prvi put da ću nastupati uživo pred puno ljudi.... prva sam skupila hrabrost i popela sam se na metalni podijum koji je bio izdignut i namenjen igračicama... okrenula sam guz prema masi ljudi koji su igrali i počeka da twerkam... ubrzo sam se opustila i tresla sam guzom tako dobro , kao da na treningu...  veliki broj ljudi je povadio svoje telefone i počeli su da me snimaju... 



Moj postupak su pratile i Jelena i Kaća, pa su i one počele da twerkaju.... masa je poludela , a atmosfera je bila vrela... DJ je sa mikrofona pozivao da nam daju aplauz i masa je to i činila... 

 U jednom trenutku, prišao mi je menadžer i tražio da pođem sa njim jer je gazda bazena hteo da me upozna ... krenula sam kroz masu za menadžerom, vodio me je prema ogromnom šanku, za kojim je stajao veliki broj ljudi... na sredini šanka bila je grupa od nekoliko starijih frajera u odelima... videlo se da su neki biznismeni ili krimosi... jedan od njih sa bradom i proćelav , bio je gazda ovog bazena... prišla sam nasmejana i pružila mu ruku.. gazda je prihvati a onda reče...

- Lepotice ovo su moji poslovni partneri, zvao sam te da vide kako mi ovde imamo lepe i seksi igračice.. i naravno da vidimo iz bliza kako twerkaš...

 Ssamo sam klimnila glavom i krenula da igram... prišla sam gazdi i stavila svoje ruke na njegova ramena ... oslonila se na njega istrćila guzu i krenula besno da tresem guzovima... Oni likovi su pili piće i zadovoljno posmatrali kako tresem svojim guzovima naslonjena na gazdu... Gazda je takođe bio zadovoljan mojom predstavom....

- A momci šta kažete, kako mala trese...

pružio je svoju ruku i povukao mi šors na gore, koji mi se još više uvukao u guzu i pičkicu , a ja nisam prestajala da tresem guzom... drugom rukom je krenup da mi mazi i lagano pljuska guzu.... a onda je rekao...

- Bravo mala... idi sada zabavi goste.. odlične ste...  

Klimunal sam glavom i poslušno se vratila u masu gde sam nastavila da twerkam... bila sam zadovoljna i srećna , jer se svima svidelo ono što nas tri radimo...

 Twerkale smo tako do kasno u noć, u bazenu je bilo puno frajera koji su se kupali u peni, rešila sam da odem pored bazena i da im malo twerkam... prišla sam uz ivicu bazena i počela da tresem guzove , momci su dovikivali i zvali me da uđem u bazen... prišla sam ivici i jedan od njih me uhvati oko struka i spusti u bazen... ušla sam na malu dubinu , gde mi je voda bila ispod guze i počela da twerkam... oko mene se odjednom stvorilo puno mladih muškaraca u kupaćim gaćicama... ovo me je jako uzbudilo, pa sam počela još jače da tresem guzovima ... oslonila sam se rukama na dvojicu frejera i tresla guzove... a momci su uživali... onda su se oslobodili i malo, malo pa bi me neko od njih pljesnuo po guzi.. to mi nije smetalo, već me je naprotiv baš ložilo...  Onda se u rukama jednog od njih našla velika boca sa lubrikantom... počeo je da ga sipa po mojoj guzi i da ga razmazuje... sipao ga je i po mojoj kosi i leđima , ali meni to nije smetalo pa sam i dalje nastavila da twerkam među njima u vodi...

Majica mi je bila sva mokra , tako da su mi se sada kroz nju videle sise... U jednom trenutku, frejeri su mi bili toliko blizu dok sam twerkala da su me dodirivali .. primetila sam da se mnogima od njih digao kurac i da su im kupaći bili nabudženi....

 Nisam se obazirala već sam i dalje nastavila da twerkam okružena njima.. a onda sam osetila nešto među svojim nogama... neki od njih koji je bio iza mene...izvadio je iz gaća svoj kurac i od pozadi ga je gurno među moje noge... malo sam se trgla i okrenula, iza mene je bio ogroman istetovirani frajer koji se kezio.. pogledala sam ka njegovom kupaćem i videla ogromni kurac , koji je lik gurni među moje guzove ,a  rukama me vukao za kukove, što je značilo da trebam da nastavim da twerkam na njegovom kurcu... bila sam jako uzbuđena, osećala sam vrelinu njegovog kurca i to me je palilo, ali sam sa druge strane bila i uplašena... nisam smela da napravim scenu, pa sam butinama stisla njegov ogromni vreli kurac i počela da mešam... on me je držao za kukove i navlačio napred nazad... bukvalno sam mu drkala svojim butinama i guzovima...

 Ostali su to primetili , pa su još nekoliko njih povadili svoje kite i počeli da drkaju tu u vodi... bila sam van sebe od uzbuđenja... onaj iza mene je počeo da se trese i da svršava među moje noge... tresao se jako i grčio dok je svršavao... čim se on sklonio odmah je drugi zavukao kuac među moje butine i ja sam ga stegal i krenula da ga lomim u ritmu muzike...

 Ostali su ladno nadrkavali kurčine tu u vodi... prizor je bio nestavaran, bila sam jako uzbuđena pa sam dvojicu uhvatila za kurac i počela sam da im drkam... oni su prelivali onim lubrikantom čas moju guzu čas svoje kite... A onda sam čula onog lika iza mene kako kaže .... Jebeš ti ovo trljanje... i počeo je da mi cepa teksas šorc , iscepao je jednu stranu i pomerio mi tangice.. nisam verovala da će to da uradi , ali je uradio, samo me je navukao na svoj kurac od pozadi.. uleteo mi je bukvalno do jaja...vrisnula sam i počela da twerkam i svršavam na njegovom ogromnom kurcu koji je s guza uletao u mene u ritmu muzike... zadigla sam majicu i trljala svoje sise... a nekoliko njih koji su drkali nisu mogli da izdrže pa su počeli da prskaju spermu po meni... toliko su bili napaljeni da je njihova sperma prskala čak do mog lica i do mojih sisa... 

 Čim je onaj svršio odmah se iza mene stvorio drugi frajer  koji mi ga je nabio s guza i nastavio da me tuca... bila sam jebana t u bazenu, punili su me spermom kao neku drolju, a ja sam twerkala nabijena na njihove ogromne kurčine i svršavala sam po ko zna koji put...te noći sam u bazenu primila sigurno desetak kurca... i bila sam propisno napunjena spermom, kada sam izašla iz bazena sperma se iz moje pice slivala niz moje butine , tako da sam morala da se operem u vodi... od mog šorca su ostali samo dronjci.. pokušavala sam  da ga vratim i pokrijem guzicu ,ali je to bilo bezuspešno jer su ga momci sve rastragali na froncle... 

 Menadžer je prišao , pokazao rukom na moj pocepani šorc i upitao... nezgoda a ? smešio se jer je dobro znao štao se desilo u bazenu....

KRAJ druge epizode....

Постави коментар

0 Коментари