Twerk Kučke: Epizoda 1


Ćao zovem se Maja, u svom kraju sam poznata po nadimku Maja twerk... Još sa 15 godina ložila sam se na twerk dance i kada god bih imala vremena pokušavala sam da mrdam guzom i da naučim neki novi pokret. Kasnije su mi se pridružile i moje dve drugarice iz bloka Kaća i Jelena i od tada smo počele svakodnevno da vežbamo twerk.

 Nije nam bilo važno gde bi smo vežbale, samo je bilo bitno da mrdamo svojim guzma... kako su godine prolazile nas tri smo postajale sve zgodnije i sve više seksi, tako da su mnogi počeli da nas primećuju... Osnovale smo svoj twerk tim i nazvale smo ga "klinke iz bloka"

 Sada imamo po 17 godine, sve tri smo jako zgodne i seksi, a naša tela su postala izvajana od mnogo godina vežbe... Sve je to bila naša igra do trenutka kada nam jedan drug iz kraja nije predložio da napravimo koreografiju i snimimo spot, koji će on kasnije postaviti na youtube...



 Sve tri smo se složile, snimili smo taj spot jedno popodne , a naš drug ga je obradio na svom računaru i objavio na youtube... spot je odamh izazvao veliku pažnju, za samo nekoliko sati imao je preko milion pregleda... sve tri smo bile jako uzbuđene, sedele smo kod Jelene u stanu i čitale komentare na naš spot, a komentari su bili tipa: brate kakve prdare... dobre kučke.... kako bi ja ovo jebo... dobre ste za kurac... i masa sličnih komentara 


 Iako su skoro svi komentari bili seksistički meni to nije smetalo , čak šta više su me i palili osećala sam kako sam jako vlažna između nogu , grizla sam usnu i meškoljila se na stolici kod Jelene u stanu... kada su me Kaća i Jelena primetile i pitale šta mi je , rekla sam im da sam se napalila i da sam sva valažna dole, to sam uradila jer nas tri smo bile nerazdvojne i nikada nismo ništa krile jedna od druge... One su počele da se cerekaju i rekle su mi da su takođe i one ovlažile dole i da bi smo trebale sve tri nešto da preduzmemo povodom toga...

 Jeca je pustila naš spot na youtubu da se vrti i počela je da skida svoje gaćice, ja sam zadigal svoj minić i počela da twerkujem , naguzila sam se i tresla jako guzom , a Jeca i Kaća su prišle i počele da šamaraju moje mlade guzove...to me je ložilo tako jako da sam počela još jače da tresem guzove , a one nisu prestajale da ih šamaraju... osećala sam kako bi guzovi bride, a kada sam se okrenula imala sam šta da vidim , Kaća i Jelena su se ljubile i jedna drugoj su mazile ribice... Ja sam stala sa twerkanjem , okrenula sam se legla na krevet i jako raširila noge... pomakla sam tangice u stranu i počela sam da trljam svoju pičkicu... trljala sam je gledala njih dve kako se prstenjače i ljube...toliko mi je bilo dobro da sam počela da squirtujem , ali nisam prestajala da trljam ribicu.. Jelena i Kaća su pogledale u mene i prasnule u smeh, a Jeca mi reča...

- Ludačo sve ćeš mi upišati pod... ja nisam obraćala pažnju na njene reči već sam nastavila da trljam ribicu jer sam bila blizu orgazma, a onda je Jelena odlučila da mi pomogne u tome.... 

 Prišla mi je i dok sam ja trljala ribicu uradila je nešto neočekivano, liznula je svoj srednji prst i krenula dole prema mojoj ribici, mislila sam da će mi protrljati pičkicu, ali umesto toga usledio je pravi šok... Jelena mi je svoj srednjak nabila u guzu i počela je da ga gura i vadi... počela sam da se tresem kao da su me priključili na struju...a onda je usledio novi šok... dok sam trljala svoju ribicu , a Jelena me svojim srednjakom jebala u dupe... Kaća me je opkoračila i čučnula iznad moje face... njena obrijana i vlažna pičkica je bila tik iznad mog lica... ovo je bio nestvaran prizor... iako nisam bila lezbača, ni sama ne znam zbog čega, isplazila sam jezik i počela sam da ližem Kaćinu vlažnu pičku...lizala sam je kao besna kuja.. a ona je počela da mrda dupetom i da se trlja o moju facu...Jelena je za to vreme u moju guzu ubacila još jedan prst i sada me je još jače jebala prstima u guzu... ovo je za mene bilo previše , počela sam da svršavam ludački , mešala sam u ritmu našeg spota koji se čuo sa PC-ja... svšavala sam i svršavala.... orgazmi su dolazili jedan za drugim i bukvalno me lomili na pola... 

 Kaća se trljala o moju facu i takođe je svršavala , a ja više ne samo da sam joj lizala pičku, već je sada moja jezičina lizala i njenu guzu i pičkicu...bila sam skorz pogubljena i što me je orgazam jače tresao ja sam sve više svoj jezik Kaći nabijala u dupe i pičku... Čula sam i Jelenu da stenje jer je verovatno drkala pičku...dok me je tucala prstima u guzu... Kada smo sve tri svršile , samo smo se sručile na krevet onako polugole, Jelena je izvadila cigarete i sve tri smo zapalile.. gledale smo u plafon, a sa PC-ja je i dalje dopirala muzika sa našeg spota....


Додајте натпис
 INSTAGRAMIJUM JE NAŠ SPONZOR I PRIJATELJSKI SAJT

Постави коментар

0 Коментари