Balawa klinka: kako sam postala razvratna sponzoruša koja misli samo na kurac i provod

 


 Epa ovako, većina vas koji ovo čitate me nazivate kurvom, droljom , sponzorušom i sličnim imenima. Možda to i jesam, a možda i nisam, u svakom slučaju jedno je sigurno, volim provod, dobre automobile, volim skupe stvari i naravno volim kurac.

 Još dok sam bila klinka ložila sam se na opasne momke, dobre automobile i lude žurke i vip provode i već tada sam znala u kom pravcu se kreće moj život. 

 Još kao klinka sa 15 godine sam počela da furam dopičnjake i da izazivam muškarce i moje vršnjake, ali i one starije. Već sa 16 sam izgubila nevinost i to od frajera koji je imao preko 30 godina. 

 Posle toga sam počela da se jebem sa vršnjacima, bukvalno me pojebalo pola škole, ali me oni nisu mogli zadovoljiti. Jednostavno me nisu palili moji vršnjaci. Želela sam opake , dominantne momke, koji su snažni i koji se kreću po viđenim i skupim mestima, želela sam da budem skupa i da se tako i osećam.

 Skupa sam postala već u 17 godini, tada sam već bila ono što vi muški zovete "bomba"... Postala sa model ili ti manekenka po naški.... a da je život surov i opak uvidela sam već za nekoliko meseci kada me je menadžer jedne Beogradske modne kuće pozvao u svoj auto da mi nešto kaže... A rekao mi je sledeć... Tijana, vidim da si pametna devojka... znaš kako se dolazi do slave, ja te neću lagati , ako želiš da nešto napraviš od svoje karijere, moraš da odeš na žurku sa članovima žirija.

 Slušala sam ga šta mi govori i znala sam šta to znači... ako želim uspeh moram da dozvolim da me članovi žirija jebu... a najčudnije od svega bilo je to što mi to nije smetalo... mene je to palilo, ja sam to želela, nije mi bitno što svi oni imaju po 40 i više godina, bila sam gladna seksa, provoda i uspeha. 

 Naravno menadžeru sam rekla da pristajem, a kada sam krenula da izađem iz njegovog auta, on me je uhvatio za ruku i rekao mi... Mala i ja sam takođe član žirija, a onda je krenuo da otkopčava svoj rajfešlus i rekao... da vidimo tvoje pušačke sposobnosti, jer to je veoma važno za tvoju karijeru.

 Mom menadžeru nije smetalo što je imao 47 godine, a ja 17 i što je verovatno imao ćerku mojih godina... strpao mi je svoj ogromni kurac u usta i napunio mi ih je spermom koju sam progutala, a na kraju je otišao svojoj voljenoj ženici.

 Moja manekenska karijera je trajala nešto više od godinu dana... odustala sam jer je konkurencija bila previše jaka, puno lepih, jebanih devojaka, koje puše kurčeve i gutaju spermu, a na kraju pobedi samo jedna... ona koja ga najbolje puši i koja se ne mršti dok guta spermu... jer jbg može gospoda da zamere ili da shvate pogrešno.

 Posle toga sam sa nekim drugaricam krenula da radim promocije i počela sam da se bavim go-go plesom, tj. da igram po klubovima i diskotekama.. Time se bavim i dan danas, jer sam se pronašla u tome i to volim. 

 Zarada je super, puno dobrih frajera i puno dobrog provoda... Matorci bukvalno odlepe kada vide promoterku u dopičnjaku, guraju mi novčanice u gaćice i grudnjak samo da bi me jednom pomazili po guzi ili da bih im sela u krilo... a da ne pričam o tome koliko daju, da im samo prošetam kožicu nekoliko puta ispod stola...

 Narvno nekada se i ja napalim , pa se spustim ispod stola i kurac stavim u svoja usta ili dok mu igram u krilu pomerim tangice u stranu i dozvolim mu da mi ga stavi,pa mu kao igram u krilu , a zapravo mu igram na kiti...

 Ima i onih koji me pozovu na provod, ako su frajeri dobri i ako mi se sviđaju ja prihvatim , jer što se ne bih pojebala sa dobrim frajerima, koji me celo veče čašćavaju i guraju mi novčanice u gaćice...

 I ne volim one koji su kulturni i koji su nežni... volim one koji me tretiraju kao kurvetinu... jbt pa pozvali ste me u stan i šta sada... sada ćete da me smarate i da mi se udvarate... više su mi draži oni koji kada me dovedu u hotel , spuste me na kolena i kažu ... e sada ćeš kurvetino da nam pušiš , dok ti ne pripadne muka...

 I radim sve što požele , jer to želim i ja ...želim da budem iskorišćena, jebana, napušena kurčevima, te noći želim da budem njihova kurvetina na koju će da prazne svoja jaja.

 hmmm možda sam sponzoruša i kruva, a možda samo volim provod i dobru jebačinu... ne znam... 

 Za sada je dosta, ali pisaću vam ja još na ovu temu... 

Постави коментар

0 Коментари