Eltina prostitutka epizoda 5


 Bila je Subota ujutru, ja i Danica smo sedele u letnjoj bašti jednog Beogradskog kafića i pile kaficu, kada se začuo nečiji veseli glas...

- Danicee, pa gde si ti.... 

Prema nama je išao čovek u odelu , imao je oko 50-etak godina, smešio se i išao prema nama...

 Danica se u prvi mah zbunila , ali je onda prepoznala čoveka i počela da se smeje...

- Oh čika Mićo jedva sam vas prepoznala.... 

Kada je lik prišao stolu , sagnuo se i poljubio je Danicu u obraz, a onda se zagledao u mene, Danica je rekla , to je moja drugarica Teodora, zovu je Tea... Mića je pružio ruku i upoznali smo se...

- Pa šta ima čika Mićo , nisam te odavno videla , kako radi tvoj klub...
- Odlično, skoro sam ga renovirao i mogu ti reći da radi baš dobro... baš sam krenuo da nađem neke promoterke za večeras imam promociju neke vodke...

- Da li si ti Danice još u tom poslu ?
- Naravno da jesam , ja radim sve gde ima love čika Mićo... 
- Pa ovde je ima , ako si raspoložena ,da dođete ti i tvoja drugarica , platio bih vam po 300 eura i sve što vam gosti daju to je vaše....

- Hmm čika Mićo , pristajemo i onako nemamo šta da radimo večeras....

 I tako neočekivano smo dobile novi posao.... posle ispijene kafice ja i Danica smo otiple kod nje kako bi smo se istuširale i spremile za nastup u čika Mićinom klubu..

Obukle smo se u kratke teksas iscepane pantalonice, koje su otkrivale naše mlade seksi guzove , a gore smo imale samo kratke majice. Na nogama smo imale polu duboke crvene starka patike, jer smo u njima mogle lakše da igramo...

 Čim smo došle u klub svi su počeli da gledaju u nas, sa zvučnika je gruvala jaka dance muzika, a ja i Danica smo se odmah dale na posao... 

 Čika Mića nam je dao flaše sa vodkicama koje smo trebale da promovišemo i odmah smo krenule među goste... Ja sam otišla do jednog stola gde su sedela 5 starija muškarca..... jedan od njih izvadi novčanicu od 50 eura i stavi mi je u gaćice... nasula sam im vodku u čaše i onda sam se popela na njihov sto....


Počela sam da tresem guzu ispred njihovih faca , a oni su uživali i ispijali vodku koju sam im ja stalno dosipala u čaše .... 

 Posle desetak minuta sam prešla za drugi sto gde je sedela grupa muškaraca, tu sam se isto popela na sto i počela da tresem guzom u ritmu muzike koja je dopirala sa zvučnika... 

 Jedan krupni ćelavi lik sa kajlom je izvadio novčanicu od 200 eura i pitao da mu igram u krilu... sišla sam sa stola i opkoračila ga počela sam da mešam dupetom u njegovom krilu, a on mi je šamarao guzove....

 Osećala sam kako mu se kurac diže u farmerica dok mu đuskam u krilu, pa sam mu sve žešće mešala dok me je on sa svojim ortacima vaćario za sise i za guzove...

 Kako je noć odmicala gosti su bili sve pijaniji , pa je i atmosfera bila sve vrelija ... posle ponoći je u lokal došla grupa opakih kriminalaca , pa su od gazda Miće tražili da i ja i Danica igramo na njihovom stolu...

 Vaćarili su nas za guzu i sise... terali da im igramo u krilu i što šta još, ali su nam i punili gaćice eurićima....


U jednom momentu je bila prava ludnica , svi su bili jako pijani , neki od njih su čak povadili svoje kurčeve i počeli da drkaju gledajući mene i danicu kako igramo...

Nije prošlo puno vremena i ja i  Danica smo se našle na kolenima , a iznad naših lica su se klatile barem desetak udrvljenih kita....

 Znala sam da nemamo gde i da ćemo biti jako izjebane večeras, uostalom nisu nas džabe cele večeri punili evrima, sada je došao trenutak naplate...

 Počela sam naizmenično da pušim kurčine koje su mi bile najbliže i dok sam jednom pušila, dvojici bih nadrkavala... u mojim ustima naizmenično su se smenjivale kite i ja sam ih blajvila sa velikom pažnjom....

 Posle dvadesetak minuta dudlanja njihovih nabreklih udova , jedan od njih me uhvati za mišku i podiže sa poda... rekao mi je da se naguzim na sto... ja sam to uradila ,a on je na svoj kurac navukao kondom i došao iza mene...

 Malo mi je u stranu pomerio teksas pantalonice koje su i onako već bile iscepane i bez ustručavanja mi nabi svoj kurac u pičku... uhvati me za kukove i poče da me jebe u ritmu muzike..

 moji mladi seksi guzovi su vibrirali pod njegovim naletima, a klubom je odzvanjao zveket njegovih znojavih jaja....

 Nije mu mnogo trebalo i ubrzo je počeo da svršava , nije ga vadio pošto je imao kondom nego je samo nastavio da me tuca , dok je svršavao.... 

 Kada je svršio ,izvadio je svoj kurac iz mene, ali je njegovo mesto odmah zauzeo drugi jebač i moji guzovi su ponovo počeli da vibriraju.... 

 Trpao me je jako od pozadi i ubro je i on svršio u kondom... naravno čim ga je on izvadio njegovo mesto je odmah zauzeo drugi jebač i krenuo da me guzi.... razvaljivao me je jako, dobrih desetak minuta, toliko me je dobro tucao da sam svršila nabijena na njegovom kurcu...

 Preostali krimosi nisu hteli da nas tucaju, već su tražili da obe kleknemo da svrše po nama...

 Klekle smo i počele ponovo da im pušimo i nadrkavamo kurčeve , a onda su počeli da stenju... dvojica kojima sam naizmenično drkala i pušila, krenuli su da se ispucavaju direktno u moju facu... bila sam u unakrsnoj vatri njihova sperma je u jakim mlazevima špricala po mom licu i za tren oka sam bila sva prekrivena gustom spremom...

 Kada su svršili olizala sam im glaviće, a onda je prišao jedan matori i stavio mi svoj kurac u usta... počeo je bukvalno da me jebe u usta i to mu nije smetalo što sam prekrivena spremom.... 

 napušavao me 2-3 minuta , a onda je zastenjao kao ranjena zver i počeo da mi puni usta spremom.... nešto sam gutala , nešto mi se cedilo iz usta , ali lik nije prestajao da mi ga gura u grlo i da prazni svoja jaja... u jednom momentu sam se zagrcnula od toliko sperme.

 Nisam mogla da dođem sebi , a već su prišla još dvojica i počeli da mi špricaju spermu u lice , kada su na kraju i oni svršili to je bilo to... sa lica mi se cedila vrela spremuština, jedva sam potrevila toalet da odem da se umijem... 

te noći smo bile izjebane i poprskane spermom , ali smo zaradile sigurno 3-4 hiljade eura... morate priznati da nije loše , za devojku koja je tek napunila 18 godine...

KRAJ PETE EPIZODE...


loading...

Постави коментар

0 Коментари