Ispovest administratorke: Moj prvi kurvarluk


 Evo da vam ispričam kako smo se ja i moja drugarica prvi put jebale, kao da smo neke kurve...

 Mislim nije to bilo za novac, ali je bilo plaćeno provodom i time što smo dobile priliku da budemo u VIP separeu jednog poznatog Beogradskog splava.

 Tada samo što sam napunila 18 godina i počela sam da izlazim po klubovima... Naravno, nisam bila nevina, već sam se uveliko tucala sa svojim vršnjacima, ali je sve to bio onaj dečiji seks u parkiću na klupi u stanu i slično, ovo je bilo nešto drugačije....

 A najeveća razlika je bila u tome što ovi jebači nisu bili klinci, već neki stariji matorci od 40-45 godina... puni love i moćni... valjda su bili neki biznismeni ili krimosi , ni sama ne znam, a nije ni važno, evo kako se to desilo.

 Bio je vikend i ja i ta drugarica odemo na taj splav... to je nešto kao diskoteka .... ali ima i separee i taj VIP separe, koji je izdignut na sprat, tamo ne mogu svi da idu , već samo odabrani gosti...

I ništa mi došle na taj splav i krenule da igramo... a bile smo obučene u nekim dopičnjacima, našminkane , na nogama štikle one ogromne, kurvinske.... i u jednom momentu , prilazi nam konobar i kaže nam da nas "gospoda" iz VIP separea zovu da im se pridružimo ako želimo....

 Ja i drugarica pogledamo i vidimo , dvojica matoraca u odelima... jesu stariji , ali dobro izgledaju...

 I naravno mi prihvatimo, konobar nas odvede gore.... Vidim u separeu sede njih četri muškarca i piju i sa njima jedna klinka isto naših godina... ne znam kako se zvala zaboravila sam.. ali znam da je isto bila kurvetina kao i ja i moja drugarica....

 Sećam se da mi je zapalo za oko.... kada smo se upoznavale da likuša uopšte nije nosila gaćice... prekršta nogare ,a ono ribica samo seva, a jedan matorac je miluje po butinama i piju piće...

 I ništa , sele mi tu sa njima, konobar nam odmah doneo piće... šala , zezancija... jedan matori što je bio do mene , me obuhvatio oko struka i privukao sebi i priča mi kao neke viceve , svi se tu smejemo... 

 Pitaju nas oni jel imamo momke, a ja i drugarica ih ložimo, kao nemamo , volimo starije muškarce... 

 I kako je vreme prolazilo , mi se svi već dobro napili....i opustili... u jednom momentu , taj matori što je sedeo do mene ,otkopča rajfešlus i izvadi "đokatoreta" znači baš veliki kurac , obrijana jaja , baš cool ... klati se njegov đoka ja gledam ne verujem , ovi se svi smeju, kao ludi.... i kaže meni drugarica , Tijana pipni ga ne ujeda...

Hvatam ga ja za đoku , a na rukama sam imala ogromne lakirane nokte i krećem da mu šetam kožicu gore dole... i moram da priznam da mi je ribica bila vlažna dok sam mu drkala...

 Ovi se smeju ja mu ga drkam tu pred svima... a ona likuša što joj ne znam ime ... gleda onako jebozovno i grize usnu... kasnije sam videla da je onaj lik do nje krenuo da je prstenjači samo tako...

I ništa , drkam ja tako ovom liku, vidim iz glavića mu se sliva ona tečnost, a kurac mu kao kolac jbt.... krenem ja da mu masiram glavić ... šaka mi sva razmazana ono tečnošću iz kurca i vidim da će da svrši... on me onda zaustavlja i kaže mi hajde do toaleta samnom.. vuče me za ruku...

 Ulazimo u toalet, nabija me u kabinu, ja se naguzila , lik prilazi od pozadi, zadiže mi minić, sklanja mi tangice u stranu i bez pardona me navuče na svoj kurac i krene da me trpa sve u šesnest....

 Znači jebe me on tako... a muda mu samo zvekeću... ja cvilim kao kuja i moram da priznam da sam se lepo nasvršavala nabijena na njegov kurac.... a ni njemu nije trebalo dugo, možda me je trpao 2-3 minuta i počeo da prazni svoja jaja....

 Naravno imao je kondom , pa ga nije ni vadio nego se ispucao u mene....

I ništa vraćamo se mi tamo... kada jedan drugi lik, njegov drug, izvadio kurac i kaže meni... mala ajde da mi ga popušiš....

Ja gledam i taman sam krenula da kleknem ispod stola da mu popušim, kada ovaj lik što me je jebao kaže njemu.... ajde bre pijana budalo pusti devojku, tako da mu nisam pušila, ali mu je pušila ona likuša što je bila tu... a ja sam pušila kasnije ovom liku što me jebao u njegovim kolima, kada je krenuo da me vozi kući...

 Eto to je bio moj prvi kurvinski seks.... 
loading...

Постави коментар

0 Коментари