Ja kurvetina i surovi Beogradski krimosi


  Još dok sam bila klinka, ložila sam se na krimi momke i muškarce, već sa 19 godina imala sam dečka, Nemanju, koji je bio jedan od poznatijih BG kriminalaca, on je bio takođe mlad , imao je 25, ali su ga stariji liko takođe poštovali.

 Sviđalo mi se to št se prema meni ponašao kao prema običnoj drolji, jebao me je kada hoće, napušavao kada hoće, bukvalno sam bila njegova privatna droljetina, koju zove kada su mu puna jaja, ali meni to nije smetalo. čak šta više sam se ložila zbog toga.

 Naravno , s vremena na vreme me je izvodio po klubovima i splavovima, kupovao mi skupe krpice i redovno me tucao kao stoku. 

 Jedne večeri smo sedeli u jednom BG klubu, kada ga je pozvao neko na telefon, bio je to neki stariji krimos koji je upravo izašao iz zatvora.

 Trebalo je da se nađemo sa njim na parkingu ispred diskoteke. Popili smo piće i krenuli ispred, nismo dugo čekali, kada je ispred nas stao crni džip sa zatamnjenim staklima, Nemanja mi je rekao da ja sednem napred pored suvozača, to mi je bilo malo čudno , ali nisam postavljala pitanja već sam ušla, a on je seo na zadnje sedište.

 Kada smo ušli pozdravio se sa tim likom, to je bio proćelav i prosed lik, bio je krupan sa povećim stomakom i tetovažama po rukama.

 Gledao je u mene i rekao Nemanji, brate gde nađeš ove dobre klinke, ja nisam praznio jaja 6 meseci iza brave, a ti mi u auto dovodiš ovakve ribe.

 A onda sam čula kako mu Nemanja kaže , pa brate zato sam ti je i doveo da ti isprazni jaja... 

 Ja sam rekla, Moooolim... a Nemanja mi je odgovorio šta bre moliš, ima kurac da mu pušiš sada, jel jasno...


Sedela sam na mestu suvozača , a lik se smejao , odmeravao me i počeo da otkopčava rajfešlus na pantalonama.

 Brate uvek si bio brat... obratio se Nemanji
 A Nemanja mu je odgovorio, brate kurve sam uvek delio sa ortacima...

Moram priznati da sam se malo i napalila na ovu situaciju, još kada je ovaj matori krimos izvukao ogromnu kručinu iz gaća baš sam bila ovlažila...

 Uhvatio me je svojom ogromnom ručerdom za kosu i povukao prema svom kurcu, ajde mala da radiš...hhahaha smejao se šeretski

Nije mi bilo dobro kada sam videla da se njegova ogromna kručetina klati ispred moje face... uhvatila sam ga za jaja i počela da mu ih mazim, a onda sam mu nežno poljubila ogromni glavić, svojim nakarminisanim ustima.... 

 Lik je još dao Nemanji telefon kako bi ovaj snimao, a Nemanja je izvadio kurac i počeo da drka, na zadnjem sedištu...

 Počela sam da mu nadrkavam ogromni kurac i da mu jezikom oblizujem glavić, lupkala sam se po obrazima, ali lik je očigledno vole hard pušenje, pa me je dohvatio za rep i nabio mi svoj kurac do pola u usta...

 Gaaaagghhh zadaila sam se jer je bio ogroman...počeo je da mi ga nabija i vadi u grlo, a moja poljuvačka se ceidila po njegovim mudima, koja su sada već bila vlažna... Na oči su počele da mi idu suze,  a maskara i sva šminka mi se već razmazala po licu...

 Uhvatila sam ga za koren kite i počela da mu ga drkam , dok mi ga je gurao u grlo, lik me je bukvalno jebao u usta, hteo je da mi nabije celu svoju kručinu, ali nikako nije uspevao jer je bio preveliki i bukvalno sam se davila njime...

 Gurala sma ga da stane da bih došla do daha, odjednom je izvukao svoj ogromni kurac iz mog grla i moje bale su počele da se cede po njegovoj kiti, dok sam hvatala vazduh, obema rukama sam ga dohvatila za glavić i krenula da mu ga masiram i drkam. 

 Nije mu dugo trebalo i ponovo mi je nabio svoj kurac u usta, počeo je ponovo da me tuca u grlo, a u džipu je odzvanjalo, gag, gaaag, gagg, gagg, gaaghh... sada mi je već proširio grlo i njegov kurac mi je ulazio ceo, osećala sam kako njegova mokra jaja udaraju po mojoj bradi...osećala sam njegov ogromni vreli glavić na svojim krajnicima i to me je baš jako ložilo...

 Počeo je da ubrazava svoje kretanje kukovima i da mi sve više nabija glavu na svoju kitu, znala sam da je gotov , uhvatila sam ga jako za jaja i stegla , a on je zaurlao i počeo da ispaljuje mlazove vrele i guste sperme u moje grlo, nisam imala drugog izbora nego da sve gutam. U njegovim mudima je bilo baš puno sperme , ispalio je sigurno dvadesetak mlazeva u moje grlo i ja sam sve to progutala.. 

 Kada je svršio tražio je da mu obrišem kurac, ja sam ga lizala i brisala maramicama, sve dok nije bio potpuno čist, a kada sam završila vratila sam mu ga u gaće...

 Onda su me odvezli do kuće i tamo su me izbacili, klecala sam dok sam išla prema stanu, a u ustima sam još uvek osećala ukus sperme onog matorog krimosa.

Постави коментар

0 Коментари