Redaljka sa twitterašima: Balawa klinka razvaljena sa mnogo kurčina


Izmišljena priča , da bi twitteraši mogli da drkaju ❤❤❤❤❤❤

 Bio je Petak ujutru i kao i uvek i tog jutra mi je bilo baš dosadno. Stavila sam kafu , upalila cigaretu i ušla na twitter da vidim šta ima.

 Kao i uvek tu je bilo puno dobrih frajera , koji su mi slali svoje slike u inbox , nudili mi sve i svašta i stalno me zapitkivali nešto.

  Razgledala sam slike golih muškaraca , kada mi je odjednom stigla neka poruka. Pogledala sam i videla da je to grupni čet u kome je bilo desetak twitteraša, stavljali su slike svojih kurčina i pisali šta bi mi sve radili.

 Počela sam da se dopisujem sa njima, a onda me je jedan od njih pozvao da me večeras vode na piće. 

  Počela sam da se smejem i onda sam mu odgovorila...
- da sa svima vama idem na piće ...hahaha ti me zezaš
- ne ne zezam te... šta ima veze izađemo da se provedemo i da se upoznamo...
- da Balawa , stwarno bi mogli da te izvedemo...počeli su i drugi da me nagovaraju...
- Ok .. i gde ćete da me vodite...????
- Gde ti kažeš
- da gde ti hoćeš
- hoću na splav , večeras ima žurka
- može, vi budite tamo , a ja ću doći taksijem..

 Sve mi je ovo bilo neobično i uzbudljivo, trebalo je da idem na sastanak sa momcima koje i ne znam, već smo samo prijatelji na twitteru... Spremala sam se ceo dan, lakirala nokte, depilirala noge i obrijala picu, jer sam znala da će sa nekim od njih sigurno biti seksa, a sem toga i ja sam želela seks , jer ga nisam imala već nekoliko dana.

 Nestrpljivo sam čekala ceo dan da dođe vreme, a onda je konačno sat otkucao 23h, došao je taksi koji sam još ranije tog dana rezervisala. Ušla sam unutra i rekla mu da me vozi na splav.

 Kada sam stigla tamo rekla sam da imam rezervaciju i obezbeđenje me je odvelo do jednog separea , tamo je bilo njih devet muškaraca, koji su me nestrpljivo čekali.

 Petorica su bili onako stariji od 45-50 godina, dvojica su bili srednjih godina i dvojica su bila mlađa od 20-25. 

 Prišla sam smešeći se , a oni su me svi posmatrali znatiželjno... Bila sam u ultra kratkom dopičnjaku i na ogromnim kurvinskim štiklama, sigurna sam da je moja pojava ostavilajak utisak na njih.

- Ćao momci rekla sam smešeći se ...
- Ćao
- Čao
- Zdravo, sedi...
 Počeli su da se predstavljaju jedan po jedan... ja sam sela u udobni separe među njih i prekrstila svoje noge...


- uuu mislim da sam nešto video sada, prokomentarisao je jedan stariji twitteraš.. aludirao je na moju kratku suknjicu...
- pa to je Balawa klinka, kod nje svašta može da se vidi, a možda će ti ona i ponovo pokazati, jel hoćeš Balawa...
- ahhah pa zašto da ne... prihvatila sam igru i samo razmakla svoje butine... ukazala mu se slika mojih crnih prozirnih tanga gaćica , kroz koje se jasno videla moja , vrela i obrijana pičkica..
- leeeleeee brate... bio je komentar nekog od njih dok su gledali na prizor ispod moje kratke mini suknjice...

 Onda je neko od njih naručio piće i počeli smo da pijemo i da pričamo o svemu i svačemu, to su uglavnom bile seksi teme sa twittera , koje smo sada prepričavali i smejali im se...

 Već smo svi bili dosta pripiti, atmosfera je bila baš naelektrisana , a jedan mlađi twitteraš je bio toliko napaljen da je izvadio kurac i drkao...

 Kada je trebalo da svrši uzeo je moju čašu sa vodkom i svršio je u nju... a onda mi je pružio i rekao;
- uzmi droljo.. pij !
 Ostali su zaćutali i gledali šta će da se desi... verovatno su mislili da ću se naljutiti i otići, ali ja sam uzela čašu sa vodkom i iskapila je do poslednje kapi... vodka je bila ledena, ali je sprema koja mi je skliznula niz grlo bila, još vrela i gusta....

 Bila sam napaljena i želela sam da me pojebu, nije mi bilo bitno što ih ima čak devet , jer sam i ranije bila u gang bang šemama...

 Ustala sam od stola i rekla im da pođu samnom u toalet, svi su ustali i krenuli zamnom , dok su nas ostali gosti gledali začuđeno.

 Čim smo ušli u toalet kluba , ja sam klekla i počela da im otkopčavam rajfešluse na farmericama i pantalonama... odjednom se oko mene svorilo 9 udrvljenih kručina koja su se klatila ispred mog lica...

 Dohvatila sam odmah prva dva , koja su mi bila najbliža i krenula da ih nadrkavam.. šetala sam im kožice gore dole, a oni su mumlali od zadovoljstva...

NASTAVAK SLEDI USKORO: POSETI OVAJ BLOG ODLEDAJ VIDEO I KLINKI NA NEKU OD REKLAMA NA KRAJU ČLANKA, ČIM BUDU 50 KLIKA SLEDI NASTAVAK OVE PRIČE ... IDI NA BLOG

Постави коментар

0 Коментари