Očuh me je razjebao svojim ogromnim tvrdim kurcem !


 Tog dana moja mama je otputovala na neki poslovni put, a ja i njen muž, tj. moj očuh ostali smo sami. 

 Dan je počeo sasvim normalno, ja sam otišla u školu, ali pošto su nam časovi bili skraćeni, došla sam kući ranije. Moj očuh je sedeo za stolom i pio viski. 

 Ja sam ušla i pozdravila ga , a on me je pozvao da sednem kod njega. 

 Počeo je da me pituje kako sam prošla u školi i slične stvari, to mi je bilo jako čudno, jer do sada to nikada nije radio, a sem toga primetila sam i da je pripit.

 Ja sam se ponašala normalno i odgovarala mu na pitanja, a onda me je on u jednom trenutku uhvatio za butinu, jako me stegao i rekao mi:

- Uhh kako si dobraaa...

malo sam se zbunila , ali sam se ubrzo povratila od šoka, nisam ništa rekla samo sam mu se nasmešila, mislila sam da će tu stati i da će se na tome završiti , ali on me je onda uhvatio oko struka i privukao uza sebe i počeo je da me ljubi.


 ne znam zbog čega , ali sam se u tom trenutku jako napalila, umesto da ga odgurnem, ja sam počela da se ljubim sa njim. Gurala sam mu svoju jezičinu u usta, a rukom sam mu stiskala kurac preko pantalona i pokušavala da mu otkoplam rajfešlus, želela sam da mu popušim kurčinu i da me jebe kao neku drolju, bila sam sva vlažna i napaljena.


 Brzo smo skunuli svu odeću sa sebe i ja sam kleknula i krenula da mu ližem nabrekli kurac i jaja... on je stenjao i govorio:
- mmm kako ga dobro pušiš kurvice mala, bolja si od svoje mame kurve....

 To me je još više napalilo, pa sam krenula baš žešće da mu cuclam udrvljenu kurčinu, on me je uhvatio za kosu i navlačio mi glavu na svoj kurac, a za to vreme je ponavljao...

- Tooo kurvo puši ga, toooo ahhh dudlaj...

Potom je legao na pod, a ja sam ga opkoračila, uzela sam njegov nabrekli kurac u ruke i namestila ga na ulaz u svoju, vrelu, raskvašenu pičkicu, spustila sam se lagano na njega i on mi je ušo sve do jaja...

 - mmmmm počeo je da stenje , kada sam se nabila na njegov kurac, a ja sam uhvatila tempo i počela da poskakujem na njemu.


 Posle dobrih pet minuta mog nabijanja na njegov kurac , on je tražio da promenimo pozu. Ustali smo i ja sam se naguzila na stolicu na koju je on do maločas sedeo.

 Prišao mi je od pozadi i nabio mi ga je tako jako da mi nije bilo dobro. Uhvatio me je za kukove i jako navlačio na svoj kurac. Počela sam da stenjem i vrištim, osećao je da ću svršiti pa je ubrzao tempo, moji mladi guzovi su vibrirali dok mi ga je nabijao sve do samih jaja.

Vrištala sam i trzala se kao pomahnitala , počela sam da pričam vulgarnosti...
- jebi me tata, ahhh jebi meee , nabij mi ga do jaja, napuni me spremom tatiiceee...

 Ove moje reči su ga strašno napalile i u jednom momentu sam osetila kako je počeo da se grči i da me puni spremom. Mlazevi vrele sperme su jedan za drugim špricali u mene i osećala sam kako mi se vrelina razliva u utrobi. 

 Dok je svršavao nije stajao, već me je jebao bez prestanka, ja sam svršavala zajedno sa njim, toliko sam svršavala da mi se iz pičkice cedilo po butinama, bila sam skroz vlažna.

posle ovog događaja , redovno se tucam sa svojim očuhom, mama  naravno ne zna ništa o našim kres kombinacijama.

Постави коментар

0 Коментари