Čokoladni keksići sa ukusom sperme !


 U ovom članku vam donosim recept za odlične čokoladne keksiće sa ukusom sperme. 

 Da da, dobro ste pročitali , keksići sa ukusom sperme. Ovo sam do sada jela samo jednom , kod jedne moje drugarice i mogu vam reći da su baš ekstra.

 Naravno ovaj slatkiš nije namenjen za muškarce , već samo za nas devojke... sem ako baš hm.... 

 Ovi keksići sem što su ekstra slatki , su i puni proteina , što je i razumljivo , s obzirom da ide baš dosta sperme u njih. 

  E sada , primetili ste da sam napisala da sam ih do sada jela samo jednom, to je iz razmljivih razloga , jer su retki i baš ih je teško pripremiti.  

 U stvari nije ih teško spremiti , ali je teško nabaviti toliko sperme za njihovu pripremu....

 Ta moja frendica je pozvala četri školska druga i dala im činije da izdrkaju, nisu mogli da svrše , pa je ona krenula da twerkuje ispred njih, pa su sva četvorica napunila činijice bez problema.

 

Naravno postoje i drugi načini da se dođe do sperme, Po meni je najbolji način da pozoveš nekoliko ortaka i da ih jednostavno izmueš. Dovoljno je samo da im kažeš kako ćete ti i tvoje drugarice uživati dok budete grickale keksiće sa ukusom sperme i oni će početi da prazne jaja.




I da preporučujem vam da spermu birate od mlađih frajera , po mogućstvu sportista, jer su zdraviji. 

 A onda ti samo ostaje da pozoveš svoje drugarice i da uživate , grickajući ukusne keksiće punjene spermom. Garantujem ti da će tvoje drugarice biti oduševljene....

Постави коментар

0 Коментари