Priča twitteraša @DenyKalin - tema grupni seks, razmena partnera



Moja djevojka Sanja i ja živimo zajedno već par godina i oduvijek smo eksperimentisali u sexu, što sa pozama, što sa igračkicama, ali u posljednje vrijeme nam je postalo malo monotono.

To veče smo dogovorili druženje sa mojim najboljim prijateljima i njegovom djevojkom. Često sam maštao o njegovoj djevojci (Zvala se Ena) koja je imala velike grudi i bilo je očito da je dobra jebačica.

Kad su došli kod nas otvorili smo vino, zabavljali se, a onda je njegova djevojka predložila da igramo flaše, pristali smo i krenuli. Moja djevojka je prva vrtila flašu i ispalo je na Enu. Izabrala je istinu. 

'Bi li pušila kurčinu mom momku?,, bez imalo razmišljanja postavi pitanje moja djevojka

'Bih, izgleda kao ogroman.' Kad je Ena to izgovorila meni se digao još više što je ona rado ispratila osmjehom.

Sad je Ena vrtila flašu i ispalo je na mene. Izabrao sam izazov. Ena: Poliži mi sise. Pogledao sam u svoju djevojku koja glavom odobri. Skinuo sam joj majicu i grudnjak i bacio se na lizanje njenih prelijepih sisa.

U jednom trenutku sam se okrenuo i vidio da moja djevojka masira pićkicu preko odjeće. Okrenuo sam se prema drugu i rekao mu: - Jebi je, a ja ću Enu.

Ena je očito jedva čekala i reče mi: Napokon ćeš me izjebati, oduvijek želim biti tvoja kurvica. Izvadio sam kitu pred njom a ona se baci na balavljene mojih jaja i kurčine. 

Obje su nam pušile kao da su im to zadnji kurčevi u životu. 

'Kurvice, okreni mi dupe', rekao sam Eni, a ona me bez pogovora posluša. Tucao sam je nenoramalno, vrištala je i stenjala. Krajičkom oka vidjeh da je drug prekrio spermom Sanjino lice.

Ena, obliži tu spermu sa njenog lica. 

Kad je to uradila čučnula je, a moj drug i ja je počesmo šamarati kurčevima dok je moja djevojka gledala. 

Dok nam je pušila vidio sam da je Sanja jako uzbuđena.

Sanja, misliš da ćeš ostati neizjebana, dolazi ovamo!

Nastavili smo ih tucati naizmjenično, mijenjali smo se pred njihovim pićkicama dok Ena ne reče: 'Želim vaša oba kurca u sebi'.

Naravno odmah smo joj ispunili želju, rasturili smo je od kurca i svršili joj na lice, a Sanja je sve polizala.

Nakon što smo se svi zajedno istuširali njih dvoje su otišli. Kad smo ostali sami Sanja mi reče: 'Dobar je, ali ti si bolji, spremi se, idemo u sobu da me tucas cijelu noć!

Постави коментар

0 Коментари