Zbog čega se klinke tucaju sa matorcima ?


 Pošto me mnogi na twitteru pitaju da li mi smetaju nečije godine i kada je muškarac dosta stariji od mene , rešila sam da vam danas pišem o temi "Zbog čega se klinke tucaju sa matorcima" ?

 Da kažem odmah na početku da sam i ja imala dosta puta seks sa "matorcima" ... ne znam zbog čega ih tako zovem, jer to i nisu baš stari muškarci, ali mi tinejdžerke matorcima nazivamo sve od 35 pa na gore...

 E sada zašto klinke vole da furaju sa matorcima i da se seksaju sa njima ... 

 Za to postoje nekoliko razloga... prvi je svakako novac i moć. Da se ne lažemo sve devojke vole kada im muškarci kupuju poklone, kada ih izvode na dobra mesta u provod, kada ih voze u dobar auto... a mlađi momci koji su mojih godina, baš i nemaju mogućnosti da sve to pruže devojci.



 Samo neiskrena devojka može reći da joj novac nije bitan, budite sigurni da laže... ja se nikada toga nisam stidela i uvek sam volela da kažem: Što bih pušila đoku u crvenom Yugu 45, kada ga mogu pušiti u crnom BMW-u sa kožnim sedištima. 

 Pored činjenice da matorci imaju više novca, nesumnjivo je da su i bolji jebači. Bezbroj puta mi se desilo da odem sa mlađim dečkom i da se ne desi ništa, jel se dečko snebdiva , ili ako se i desi , da to bude više mučenje nego seks. 

 Naravno ne kažem da nema dobrih frajera i jebača među onima koji su moje godište, ali verujte mi da su retki, po meni svi ispod 25 jedva znaju da otkopčaju rajfešlus, a kamoli nešto drugo.

EVO JEDAN PRIMER OD PRE MESEC DANA

Izašla ja sa jednom drugaricom na kafu , tu nas startuju dva mađa momka, tu negde mojih godina, znači 20 godinice... Lepi, zgodni, dobro obučeni , sve tip top...  

 U među vremenu, drugarica ode sa svojim dečkom , a ja ostanem sama sa njima, jedan od njih mi predloži da odemo do njega do stana da izblejimo, ja naravno prihvatila , jer mi se baš jebalo te večeri i računam baš super dva zgodna frajera će da me isprangijaju u svom stanu, baš ću uživati...



 Otišli mi u stan, ja sela na krevet , čekam .... oni mi puštaju neke filmove, pokazuju mi neke igrice na računaru... mislim u sebi, Alooo jel imate vi kurac jbt.... znači džabe što su lepi i sve kada nemaju muda da jebu ! I posle tri sata jebenog smaranja , odem iz njihovog stana nejebana.... još hteli da me isprate da me neko slučajno ne napadne, ja im kažem ma doćiće ćale po mene , a mislim se u sebi kamo sreće da me nego napadne i da me izguziči u nekom ulazu....

 Izađem iz njihovog stana tako ne jebana i iznervirana i svratim u jedan kafić na kafu i nije prošlo 15 minuta, prilazi mi ĆALE oko 45 godina, začešljana malo proseda kosa, lepo obrijan , zgodan, pita ćao mala može piće ... ja naravno prihvatim što ne bih... posle par pića, matori mi odmah predloži da me odveze u neki drugi lokal, ja naravno prihvatam i to... odlazimo do njegovog auta i ĆALE me odmah vozi do prvog   zamračenog parkinga i odmah ono: Aee malo da pljugaš patku... 




 Matori me iznapušavao, izlupao po guzovima ,iznabijao mi ga u pičkicu, tako da mi se zavrtelo u glavi od svršavanja na njegovom kurcu... I kada je ispraznio svoja jaja , bilo je samo , ajd sada mrš kući na spavanje....

 To je ono što mi se sviđa kod matoraca , nekako su brutalniji, nekako su bezobzirniji i sigurno bolji u seksu od većina klinaca... 

 I da, još nešto... klinci su baš laki na okidaču... ko zna koliko mi se puta desilo da odem da izblejim sa nekim mlađim dečkom , krenem da mu cuclam kitu od posle 20 sekunde prazni jaja... pa mislim jbt...

Ima još dosta toga da se kaže na ovu temu, to ću svakako uraditi u nekom od sledećih članaka...
loading...

Постави коментар

0 Коментари